INFORMACIÓ EXTRAESCOLARS 2022-23:
A continuació trobareu tota la informació sobre les extraescolars 2022-23.Des de l'AFA creiem fermament que l'educació dels nostres fills i filles ha de ser integral, completa, accessible i global. Per aquest motiu, organitzem activitats fora de l'horari escolar reglat que tenen com a objectius principals que els nostres infants es desenvolupin d'una manera sana, esportiva, lúdica, pedagògica i feliç.
Totes les activitats que es proposen tenen un cost, atès que cal contractar les entitats corresponents que les duen a terme. Una part d'aquest l'assumeix des de sempre l'AFA i l'altra part li correspon a cada infant. Ajustem al màxim el preu per tal que ningú es quedi enrere.
L'Ajuntament de Cornellà també subvenciona les activitats esportives que duem a terme.
Graella Definitiva:
A continuació teniu la graella definitiva un cop s'han tancat els grups:
Preus:
NOMBRE DE DIES PER SETMANA |
HORES PER SETMANA |
PREU TOTAL |
MATRÍCULA (es cobra al novembre dins del rebut) |
REBUT MENSUAL (d’octubre a maig) |
1 |
1 |
154 euros |
30 euros |
15,50 euros |
1 |
1,5 |
206 euros |
60 euros |
18,25 euros |
2 |
2 |
250 euros |
60 euros |
23,75 euros |
NOTA IMPORTANT: Com a excepció, hi ha tres activitats que tenen un preu especial:
ACTIVITAT DE DRONS: 35€ 1h a la setmana. Matrícula de 60€. Total 280€/curs (27,50€/mes x8 mesos= 220€ + 60€ matricula = 280€).
ACTIVITAT D’ANGLÈS: 1h a la setmana, però amb un preu d'una activitat de 1'5h. Total 206€/curs (18,25€ x8mesos= 146€ + 60€ matrícula = 206€).
ACTIVITAT DE MASTERCHEF: 1h a la setmana, però amb un preu d'una activitat de 1'5h. Total 206€/curs (18,25€ x8mesos= 146€ +
60€ matrícula = 206€).
Consulteu les bonificacions per famílies monoparentals i nombroses:
http://santmiquelampa.blogspot.com/p/el-rebut-de-lampa.html.
PREGUNTES FREQÜENTS
1. Ja he entregat la documentació. Vol dir que ja estic matriculat?
Un cop entregada la documentació, la comissió d’extraescolars treballa en la composició dels grups. Recordeu que si no hi ha suficients nens i nenes inscrits l’activitat no es podrà dur a terme. Els grups finals són els que s’han publicat a aquest bloc.
2. Si l’extraescolar que volíem fer finalment no es pot dur a terme, puc canviar?
Al formulari que vau entregar teníeu l’opció d’agafar una activitat de reserva. Si l’activitat principal no es fa, però sí la de reserva, si hi ha places, automàticament inscriurem el nen/a en aquesta activitat. Si no vau indicar cap activitat de reserva o no hi ha places, el coordinador d’extraescolars es posarà en contacte amb vosaltres per oferir-vos les opcions que quedin disponibles.
3. Com es paga la matrícula i la quota de l’activitat?
Si teniu el rebut domiciliat es carregarà:
- A l’octubre una mensualitat
- Al novembre la mensualitat + la matrícula/es (segons el número d’activitats que feu)
- Els mesos posteriors, la mensualitat corresponent.
Si no ho teniu domiciliat, ho heu de pagar a secretaria.
4. Quin material hem de portar?
Per a Hoquei:
- Casc blau amb reixa i guants de hoquei (Pregunteu a l’entrenador on comprar-ho)
- Patins en línia
- Proteccions de colzes, genolls
- Samarreta de l’escola (doneu la talla al coordinador al quartet de les extraescolars, es cobrarà en el rebut)
- El stick i el cook ho posa l’escola.
Per a patinatge:
- Casc
- Proteccions de colze, genolls i canells (com podrien ser aquests)
- Patins en línia.
Tant a Hoquei com a Patinatge si la nena o el nen no porten el material obligatori, no podran fer l’activitat
- Samarreta i pantaló de l’equip (doneu la talla al coordinador al quartet de les extraescolars, es cobrarà en el rebut)
5. Puc guardar els patins a l’escola?
Malauradament no hi ha lloc suficient per guardar els patins a l’escola.
6. Qui porta els nens i nenes a les activitats?
A les activitats que comencen a les 16:30 o 16:45, són els monitors els qui van a buscar els nens i les nenes a les classes o espais acordats amb la direcció de l’escola.
7. Perquè la meva activitat comença a les 16:45?
Les activitats que comencen a les 16:45 són les que requereixen una mica de temps per vestir-se i preparar-la. En tot moment els nens i les nenes estan amb els monitors des de les 16:30.
En el cas de hoquei i patinatge, aquells nens i nenes que no sàpiguen posar-se sols els patins i les proteccions, els familiars poden entrar un moment a l’inici de l’activitat a ajudar-los.
9. Puc anar a veure el meu nen/a a les extraescolars?
Els pares i mares no es poden quedar a veure els nens i les nenes durant les extraescolars. Els últims 10 minuts de l’activitat, s’obriran les portes per poder veure el final de l’activitat i recollir als nens i nenes.
10. Han de portar berenar els nens i nenes?
Sí, han de portar berenar, que menjaran abans de l’activitat. En el cas d’activitat esportiva us recomanem que el berenar sigui lleuger (peça de fruita, un petit entrepà, etc.).
11. Em podeu recordar els preus de les activitats?
- Les activitats de 2 h setmanals (2 dies) serà un total de 250€ anuals, es cobrarà 60€ de matrícula al novembre, i 23,75€ cada mes. (8mesos x 23,75€= 190€ + 60€ matrícula= 250€)
- Les activitats de 1.5h setmanals (1 dia) serà un total de 206€ anuals, es cobrarà 60€ de matrícula al novembre i 18,25€ cada mes. (8mesos x 18,25€= 146€ + 60€ matrícula= 206€)
- Les activitats de 1h setmanals (1 dia) serà un total de 154€ anuals, es cobrarà 30€ de matrícula al novembre i 15,50€ cada mes. (8mesos x 15,50€= 124€ + 30€ matrícula= 154€)
Consulteu les bonificacions per famílies monoparentals i nombroses a http://santmiquelampa.blogspot.com/p/el-rebut-de-lampa.html.
12. Com faig la inscripció?
La inscripció la podeu enviar per mail a santmiquel.extraescolars@gmail.com amb tota la documentació o bé físicament a secretaria a l’Ana, a l’Adri al quartet d’Extraescolars o a la bústia de l'escola. La podeu imprimir a casa i portar-la ja emplenada o bé recollir una còpia a secretaria i/o a Extraescolars. El període d’inscripció serà del 13 al 19 de Setembre.
13. Quan començaran les activitats Extraescolars?
A partir de dilluns 3 d’octubre, començarem!
14. Tinc més dubtes!
Podeu contactar amb la comissió per mail a santmiquel.extraescolars@gmail.com, o bé consultar amb el coordinador, que serà al quartet de les extraescolars (davant els vestuaris) tots els dies a partir de les 16:30 hores.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada