Extraescolars

INFORMACIÓ EXTRAESCOLARS 2023-24:

PAGAMENT DE LA MATRÍCULA DEL 6 AL 16 DE JUNY 2023

INICI EL 18 DE SETEMBRE 2023

 A continuació trobareu tota la informació sobre les extraescolars 2023-24.

Des de l'AFA creiem fermament que l'educació dels nostres fills i filles ha de ser integral, completa, accessible i global. Per aquest motiu, organitzem activitats fora de l'horari escolar reglat que tenen com a objectius principals que els nostres infants es desenvolupin d'una manera sana, esportiva, lúdica, pedagògica i feliç.

Totes les activitats que es proposen tenen un cost, atès que cal contractar les entitats corresponents que les duen a terme. Una part d'aquest l'assumeix des de sempre l'AFA i l'altra part li correspon a cada infant. Ajustem al màxim el preu per tal que ningú es quedi enrere.

L'Ajuntament de Cornellà també subvenciona les activitats esportives que duem a terme. 

Graella d'activitats i preus

Full d'inscripció

 

Consulteu les bonificacions per famílies monoparentals i nombroses:

http://santmiquelampa.blogspot.com/p/el-rebut-de-lampa.html.

 


PREGUNTES FREQÜENTS

 

1. Ja he fet la matrícula, vol dir que és segur que es faci l'activitat?

Un cop entregada la documentació i feta la matrícula, la comissió d’extraescolars treballa en la composició dels grups. Recordeu que si no hi ha suficients nens i nenes inscrits l’activitat no es podrà dur a terme.

 
2. Si l’extraescolar que volíem fer finalment no es pot dur a terme, puc canviar?


Al formulari que vau entregar teníeu l’opció d’agafar una activitat de reserva. Si l’activitat principal no es fa, però sí la de reserva, si hi ha places, automàticament inscriurem el nen/a en aquesta activitat. Si no vau indicar cap activitat de reserva o no hi ha places, el coordinador d’extraescolars es posarà en contacte amb vosaltres per oferir-vos les opcions que quedin disponibles. En cas que no us interessi cap, se us retornaran els diners de la matrícula.

NOTA: el coordinador no us trucarà per confirmar l'activitat, només ho farà en cas de que no hagin sortit la que havíeu escollit com a principal ni la de reserva.
 

3. Com es paga la matrícula i la quota de l’activitat?


- La matrícula es paga presencialment a secretaria i amb targeta en el moment de la inscripció.

- Si teniu el rebut domiciliat es carregarà a partir del setembre la mensualitat corresponent.Si no ho teniu domiciliat, ho heu de pagar a secretaria.

 

4. Quin material hem de portar?

Per a Hoquei:
- Casc blau amb reixa i guants de hoquei (Pregunteu a l’entrenador on comprar-ho)
- Patins en línia
- Proteccions de colzes, genolls
- Samarreta de l’escola (doneu la talla al coordinador al quartet de les extraescolars, es cobrarà en el rebut)
- El stick i el puck ho posa l’AFA.

Per a patinatge:
- Casc

- Proteccions de colze, genolls i canells (com podrien ser aquests)
- Patins en línia.

Tant a Hoquei com a Patinatge si la nena o el nen no porten el material obligatori, no podran fer l’activitat

Futbol:
- Samarreta i pantaló de l’equip (doneu la talla al coordinador al quartet de les extraescolars, es cobrarà en el rebut)

 
5. Puc guardar els patins a l’escola?

Malauradament no hi ha lloc suficient per guardar els patins a l’escola.

6. Qui porta els nens i nenes a les activitats?

A les activitats que comencen a les 16:30, són els monitors els qui van a buscar els nens i les nenes a les classes o espais acordats amb la direcció de l’escola.

En el cas de patinatge, aquells nens i nenes que no sàpiguen posar-se sols els patins i les proteccions, els familiars poden entrar un moment a l’inici de l’activitat a ajudar-los.

7. Puc anar a veure el meu nen/a a les extraescolars?

Els pares i mares no es poden quedar a veure els nens i les nenes durant les extraescolars. Els últims 10 minuts de l’activitat, s’obriran les portes per poder veure el final de l’activitat i recollir als nens i nenes.


8. Han de portar berenar els nens i nenes?

Sí, han de portar berenar, que menjaran abans de l’activitat. En el cas d’activitat esportiva us recomanem que el berenar sigui lleuger (peça de fruita, un petit entrepà, etc.).

9. Què passa amb les activitats de pista si plou?

En cas de pluja els monitors es quedaran amb els nens i faran una activitat alternativa, per tant no cal que els vingueu a buscar abans.
 

10. Què vol dir que la competició de futbol es sota responsabilitat de les families?

L'activitat de futbol inclou els entrenaments en els dies d'extraescolars senyalats a la graella. En el cas que les families vulguin que els seus fills participin a les competicions de cap de setmana, s'han d'organizar i comunicar-ho al coordinador. L'entrenador acompanyarà les families als partits, però sempre ha d'haver una representació de les families participants. De la mateixa manera, no està inclòs l'acompanyament dels coordinadors o monitors a altres activitats festives com entregues de premis, festes de cloenda organitzades per l'ajuntament o una altra entitat, etc. Són les families les que han d'estar assabentades d'aquestes activitats i autorganitzar-se per acompanyar els infants.

11. Em podeu recordar els preus de les activitats?

- Les activitats de 2 h setmanals (2 dies) serà un total de 268,25€ anuals, es cobrarà 60€ de matrícula, i 24,50€ cada mes.


- Les activitats de 1.5h setmanals (1 dia) serà un total de 221,5€ anuals, es cobrarà 60€ de matrícula i 19€ cada mes.


- Les activitats de 1h setmanals (1 dia) serà un total de 161,75€ anuals, es cobrarà 30€ de matrícula i 15,50€ cada mes.

NOTA IMPORTANT: Aquestes activitats tenen preus especials degut al cost de material i monitoratge especialitzat:

 - Cuina i Anglès: 1 hora a la setmana, però es cobra com una activitat d'1,5hores a la setmana.

 - Robòtica: 1 hora a la setmana, però es cobra com una activitat de 2 hores a la setmana.


Consulteu les bonificacions per famílies monoparentals i nombroses a http://santmiquelampa.blogspot.com/p/el-rebut-de-lampa.html.
 

12. Com faig la inscripció?

Aquest any es fa la inscripció presencialment del 6 al 16 de juny, a la secretaria de l'escola de 9 a 14h.
 

13. Quan començaran les activitats Extraescolars?

 
A partir de 18 de setembre de 2023.
 

14. Tinc més dubtes!

Podeu contactar amb la comissió per mail a extraescolars@afasantmiquel.org, o bé consultar amb el coordinador, que serà al quartet de les extraescolars (davant els vestuaris) tots els dies des de les 16:30 hores a partir del setembre.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada