Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Socialització de llibres. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Socialització de llibres. Mostrar tots els missatges

divendres, 6 de juliol del 2018

Projecte de socialització i venta de llibres

Recordeu que el curs 2018-2019 no es donarà continuïtat al projecte de socialització de llibres que es venia realitzant.

L’ús de llibres de text o quadernets de treball a l’escola és tan reduït que ja no es viable mantenir el projecte.

Els quaderns o llibres necessaris a cada curs els compren les famílies de manera individual. No es venen ni els proporciona ni l’escola ni l'AMPA.

La cooperativa ABACUS els tindrà disponibles a partir del 20 de juliol fins al 12 de setembre.

Enllaç a la revista de final de curs:
https://drive.google.com/file/d/1D2ewoEACNhZbuCc86Jyw7ijDiQRwEaWR/view?usp=sharing

dimarts, 20 de juny del 2017

Rectificació de preus de llibres a la revista de final de curs


Disculpeu. Per un error s'ha distribuit una versió de revista que no incorporava les quotes i els preus de llibres actualitzats.

Us deixem aquest enllaç a un fitxer word amb les quotes i els preus correctes.
https://docs.google.com/document/d/1_TXZ26_5QfxIEWQPkPNJ4xrgRfOJj20v5ZI1cwpGErk/edit?usp=sharing

divendres, 18 de juliol del 2014

Epaaaa! Aqui falta gent!

La pila de llibres no baixa! Estem a l'escola i necessitem mes mans.

Ens quedarem a sopar. Veniu l'estona que pogueu.

dilluns, 15 de juliol del 2013

Socialització de llibres i sopar d'Estiu

El proper divendres 19 de juliol ens trobarem a les 19'00 al porxo de l'escola per donar un cop de mà a la Comissió de socialització.


Com en d'altres anys, es tracta de repartir els llibres entre les classes, folrar els nous, substituir els que estan molt degradats, etc...

I com sempre, per despedir-nos com cal del curs 2012-2013 farem un soparet a l'escola o potser en alguna terrasseta de Cornellà (ho decidirem en funció del nombre de gent que es quedi a sopar).

Com sempre, si algú si vol afegir, tant sols ha de venir i avisar-nos per sopar a santmiquel.ampa@gmail.com

BON ESTIU!!!!